Monday 4 February 2013

Officiele Feestdagen Nederland

Officiele Feestdagen Nederland 2013



De Heineken Experience


Een van de vreemdste en meest onverwachte gedachten door mijn hoofd als ik klaar met mijn self-guided tour van de super-slanke Heineken Brouwerij: de kinderen mee! Ja, je hoorde me goed. Als je reist met kinderen op sleeptouw, deze voormalige bier-producerende site is perfect voor het houden van hen vermaakt voor het betere deel van een middag. Tuurlijk, zullen ze niet blij met de koud bier in de 10-euro toegangsprijs, en waarschijnlijk niet blij bij het vooruitzicht van het leren over het brouwen van de geschiedenis, maar dit is zo ongeveer het dichtste ding aan een hands-on museum ' vindt zonder daadwerkelijk een bezoek aan een.

Als je ooit een bezoek aan de Budweiser brouwerij in St. Louis, zult u versteld staan ​​van de grote verschillen tussen de twee-geen langdurig foto ops met Clydesdales hier. Na een wandeling door een nagebouwde historische dorp, het is vrij veel een Heineken wonderland van kermisattracties, moderne gadgets, en bars van daar op uit. Je zult letterlijk lopen in een grote brouwerij vat met transparante portals in de vloer, zitten in ligstoelen met een dunne tv-schermen met uitstekende Heineken commercials, en de teugels van een koets door de straten van Amsterdam.

Ik heb vooral genoten toen een groep van ongeveer 25 mensen en ik werden bijeengedreven in een mysterieuze, donkere kamer en vertelde te grijpen op de rails in de voorkant van ons. Kort daarna hebben we een hobbelige rit, dat het leven van een bierfles vanaf het begin tot het onvermijdelijke einde aan een rauwe feest schetterende ieders favoriete volkslied gevolgd nam, "Celebrate". Het was heel onwerkelijk luisteren naar mensen uit de hele wereld schreeuwen van genot bij elke bocht van de fles. Velen hebben zelfs begonnen met dansen op zijn plaats als de song begon.

Andere hoogtepunten waren oude foto's opgehangen tijdens de tour, de spookachtige laboratorium projectie van Dr Elion, die wordt gecrediteerd met het ontdekken van de A-giststam die alleen Heineken gebruikt, en een hilarische commercial van 1988 die kunnen worden bekeken op het einde van de tour in de "World of Heineken."

Officiele Feestdagen Nederland: Zorg ervoor dat je niet je derde drankje voucher op te slaan voor de derde balk op de tour, want er is niet een. En zorg ervoor dat je stopt te halen van uw "geschenk"-Ik zal het niet voor je verpesten, maar laten we zeggen dat ik was aangenaam verrast met wat ik heb. Dit is niet te missen tijdens uw bezoek aan Amsterdam!

0 comments:

Post a Comment