Monday 4 February 2013

Nationale Feestdagen Nederland

Nationale Feestdagen Nederland 2013



Tulpen buurt van Amsterdam

Keukenhof verkoopt zichzelf als 'het mooiste lentepark ter wereld'. Ik kan niet garant staan ​​voor deze, maar ik kan zeker geloven. Het moet een van de meest visueel verbluffende plaatsen die ik ooit bezocht heb. Ik voelde me alsof ik had gedood en zijn gegaan om zintuiglijke hemel tijdens een wandeling rond deze enorme tuin vol met meer dan zeven miljoen lente bloeit, voornamelijk gloeilampen.

Ligging 

Keukenhof tuinen zijn gelegen in het hart van de bollenteelt driehoek, gevormd tussen de steden van Noordwijk, Haarlem en Leiden in Nederland. Het ligt ten zuidwesten van Amsterdam en ligt dicht bij het stadje Lisse. Bezoekers moeten vliegen in het bijzonder naar de tuinen te zien als er een bus route rechtstreeks vanaf de luchthaven Schiphol (nr. 58) en van station Leiden (geen 54). We reden naar de tuinen het nemen van een mooie route naar de bollenvelden, die voldeed aan mijn verwachtingen te verkennen; die gestreepte gebied van rood, roze, oranje en geel echt bestaan ​​en zijn opmerkelijk om te zien. Bewegwijzering voor de tuinen is beperkt tot je heel dicht bij hen en we hebben te stoppen en de weg vragen op een gegeven moment. Parkeren is goed georganiseerd in nabijgelegen velden met concrete wegen om problemen met modder bij slecht weer te vermijden. Het kost 6 euro om te parkeren Nationale Feestdagen Nederland.

Mijn ervaring

Drie jaar geleden hebben we een vakantie met het gezin naar Nederland kan de helft termijn en helaas de tuinen die ik kende door aanbeveling om zo mooi had gesloten de week ervoor, dus ik miste het zien van hen. Als we waren hier op een camping met een themapark mijn kinderen waren niet al te blij met het idee van jagen tulpenvelden niet. Vastbesloten om terug te gaan en 'doen Holland goed', heb ik mijn ouders roped in een paasvakantie dit jaar, ze hoefde niet veel overtuigen en bleek perfect te zijn metgezellen aan de geneugten van de bollen en het zoeken naar windmolens te genieten.

Na het passeren van de tourniquets na het betalen gingen we een gebied van formele bloembedden - het was heaving met mensen overal en ik vroeg me af hoe ik ooit zou een foto zonder de wereld en zijn vrouw in hen te nemen. Ik had me niet gerealiseerd hoe groot de tuinen wel zo gelukkig de menigte volgt verdund als mensen verspreid in verschillende richtingen. Het nemen van foto's van bloemen is iets dat ik heel veel plezier in te nemen, dus ik ben zo blij dat ik erin geslaagd om meer dan 200 te nemen op deze dag, waarvan de meeste werden bedorven door andere bezoekers, hoewel het natuurlijk een aantal die nodig zijn om de sfeer van de show mensen vermenging tussen de bloemen. Ik denk dat er was nauwelijks een persoon in plaats die er een camera niet in hun handen.

De gids die we gekocht voor 4 euro bevatte een kaart, maar wij kozen ervoor om gewoon dwalen en begroet worden met een verrassing want we kwamen elke nieuwe hoek. En bij elk van die draait we allemaal zouden slaakte een uitroep van 'wow' of 'dat is zo prachtig', 'amazing', of 'Ik moet naar die foto' enz. Beelden en bogen ook toegevoegd aan de schilderachtige look en het geluid is een belangrijk kenmerk en de uitstraling van de tuinen. Een sculptuur met belletjes aan de ringen met een tussenpoos spelen muziek zoals Twinkle Twinkle Little Star (cute echt en niet te oubollig) en op een andere hoek is een stoom kermisorgel en natuurlijk de vele waterpartijen en waterval ook nog wat meer natuurlijk geluid. Veel van de bollen ook rook lekker, vooral de hyacinten.

Sommige van mijn favoriete gebieden waren die naast water. Er is een groot meer omgeven door glooiende oevers gehuld in tulpen in alle kleuren denkbaar - soms zijn ze in delen van blokken van kleur, op andere momenten afwijkingen van gemengde kleuren vullen een gebied. Ik kwam tot het besef dat er geen kleur combinatie die niet werkt, maar ik vond het vooral een gebied met een zachte mix van licht en donker roze en witte bloemen gemengd met delicate bloesem aan de bomen en een veel levendiger strook van sinaasappelen , geel, rood en roze. Een all witte tuin met een wensput en rieten hut was ook bijzonder onvergetelijk. De gehele tuin is zo creatief aangelegd en bevat ook bomen en struiken om het effect van een volwassen heiligdom te voltooien.

Een ander kenmerk is de Keukenhof molen die een hoek van de tuin en die je kunt beklimmen om te genieten van uitzicht over zowel de tuinen en de naburige gestreepte bollenvelden domineert. Als we voor het eerst gereden in de richting van de tuinen werden we begroet door dit spectaculaire uitzicht van de lijnen van de losbandige lampen met de windmolen op de achtergrond omgeven door bomen net komen in blad - het is echt een site die vat Holland en die iedereen zou moeten proberen om te zien. De molen is een polder getypt wordt gebruikt voor het afvoeren van het land en werd overgebracht op de site in 1957 en is onlangs gerestaureerd. Het is zo goed om te zien een windmolen waar de zeilen nog steeds draaien.

Ik kan het niet geloven, maar we waren bijna zeven uur in de tuinen. Het is zeker niet het gevoel dat het, maar ze zijn zo groot dat het ons duurde zo lang om te verkennen, en we hebben nemen een flink aantal pauzes om gewoon te zitten en het uitzicht bewonderen, niet line-up van de beste foto-opnamen te noemen. We waren zo veel succes dat het weer was zo goed als je ooit zou kunnen voorstellen in april dus dit ook toegevoegd aan het genot, maar het betekende wel dat we niet deden onderneming binnen in een van de kassen.

Keukenhof voor kinderen 

Als ik had mijn kinderen ik twijfel er niet aan dat ze een geweldige dag hebben gehad naar, en enkele andere mensen die we ontmoetten zei dat hun kinderen van 8 en 10 had liefgehad. Naast de bloemen om naar te kijken is er een kleine kinderboerderij gebied en een avontuurlijke speeltuin met een zip wire. Een paradijsvogels show werd er de dag dat we er waren. Veel van de functies zijn erg leuk en eigenzinnig, zoals grote ronde logs geplaatst enigszins trots op waterniveau op het meer, zodat je zou kunnen wandelen over het meer op zoek alsof je lopen op het water en natuurlijk de molen was leuk om te beklimmen. Een boottocht was ook langs een **** waar commentaar werd gegeven over de lamp industrie en speurtochten worden georganiseerd.

Een beetje geschiedenis en achtergrond informatie

De tuinen zijn op de site van Kastel Keukenhof die dateert uit 1401. In 1949 werd de lokale kwekers een tentoonstelling van de lente bloemen op het terrein en dit is sindsdien uitgegroeid, en werd een jaarlijkse traditie met een internationale reputatie. Negentig een van de beste kwekers en exporteurs nu hun eigen displays en houd wedstrijden op het terrein en deze trekken meer dan 800.000 toeristen per jaar. Ik was geschokt om te zien dat elke bol wordt opgegraven op het einde van het seizoen en de volgende herfst planten begint helemaal opnieuw te creƫren een geheel nieuwe display voor de volgende lente, en nog meer toen ik hoorde dat slechts 30 tuinders die verantwoordelijk zijn het merendeel van dit werk. Het is echt heel geweldig om het werk betrokken bij de planning en het cultiveren van elk klein deel van de tuin te overwegen en hoe zouden ze mogelijk beter wat ik zag dit jaar?

Het is echt verbazingwekkend om te denken dat een tuin van deze omvang, schoonheid en aantrekkingskracht gedijt op een open seizoen van slechts twee maanden van het jaar. Dit jaar openingsdata waren van 24 maart-20 mei en in 2012 de geplande data zijn 22 maart-20 mei (beginnen met de planning nu - je echt moet gaan). Op 16 april was er ook een bloemencorso van versierde praalwagens, die een 40 km route neemt.

 Voorzieningen

Nationale Feestdagen Nederland: Er is geen tekort aan plaatsen om te eten op het terrein. Er zijn tal van cafes en kraampjes waar eten, met ruime zitplaatsen. Prijzen zijn vrij hoog maar - we twee cokes, een kopje koffie een loempia en 2 koekjes bracht voor een hapje en het kost 26 euro! De traditionele haring rolt dat we vanuit een stand op 3 euro per stuk maakte een onverwacht lekker en redelijk geprijsd lunch. Er zal nooit een tekort aan idyllische picknickplaatsen om uw voedsel te nemen om te picknicken en kan een goede optie voor sommigen, maar we kozen ervoor niet te worden belast met een koeltas voor de dag.

0 comments:

Post a Comment